Subota, 26. listopada 2024.

LIGA PRVAKINJA Podravkašicama u Bepovu dvoranu dolaze Dankinje, trener Obrvan: Nisam zadovoljan odazivom koprivničke publike, no to nije kritika, već pozivnica

Pred rukometašicama Podravka Vegete novi je izazov u Ligi prvakinja, najprestižnijem europskom natjecanju ženskog rukometa.

Nakon što su proteklog vikenda zasluženo pobijedile na gostovanju u Rumunjskoj čime su ostvarile i prvu pobjedu, odnosno bodove u ovom natjecanju ove sezone, u subotu će u sklopu šestog kola dočekati ekipu Nykøbing Falster koja u Koprivnicu pristiže iz daleke Danske.

Susret je na rasporedu u 16 sati u Školsko sportskoj dvorani Josip Samaržija-Bepo, a na današnjoj konferenciji za medije najavio ga je trener Podravkašica Ivica Obrvan.

Snimio Dino Šef.

– Već smo u standardnom ritmu, ovo će nam biti šesta utakmica i to nakon lijepe pobjede u prošlom kolu. Trebamo i u subotu dati sve od sebe i doći do dva boda protiv Nykøbinga kojima bismo potvrdili neočekivane bodove za većinu javnosti i rukometnih zaljubljenika u prošlom kolu. Teška utakmica je pred nama protiv ekipe koja po rejtingu nije uz ove ekipe koje su ostale iza nas u prvih pet kola, no svakako bih i dalje ostavio ulogu favoritkinja njima bez obzira na to što igramo u Koprivnici. Mi i volimo da je tako i to nam daje još veći motiv, a iako su one u nešto manjoj mjeri favoritkinje nego druge protivnice, to ne znači da nećemo dati sve od sebe jer je to preduvjet da dođemo do bodova. S četiri boda bili bismo “debelo” u igri za prolazak u drugi krug – kazao je Obrvan.

Osvrnuo se i na “crne rupe” koje se u Ligi prvakinja događaju Podravkašicama, posebice u posljednjem kolu kada su Podravkašice, usprkos konačnoj pobjedi, u jednom trenu imale 13 golova prednosti, a onda je ta prednost počela padati.

– U kolektivnim sportovima takve se stvari događaju. Svjesni smo da je zadnjih 15 minuta pokvarilo utisak utakmice premda ni u jednom trenu pobjeda nije došla u pitanje. U narednim treninzima radit ćemo psihološki na tome da takve oscilacije budu što rjeđe ili da se događaju što kraće. Ne postoji nijedna utakmica da jedna ekipa nema nekakav period loše igre, a pitanje je kako će se to odraziti na konačan rezultat. Ova utakmica je bila u tom pravcu izražena, no na kraju smo u gostima uspješno pobijedili – naglasio je trener.

Snimio Dino Šef.

Kad je pak riječ o odazivu koprivničke javnosti na domaće utakmice Lige prvakinja, Obrvan nije zadovoljan.

– Nimalo nisam zadovoljan odazivom, no nije to kritika, već pozivnica koprivničkoj javnosti da dođe u lijepu dvoranu bodriti dobru ekipu koja se bori, ostavlja srce na parketu i pruža jako dobre igre koje u prvim kolima nisu bile potkrijepljene bodovima. Pozivam publiku da nas dođe bodriti i da ispuni dvoranu do posljednjeg mjesta, mislim da su djevojke, kao i dosad, spremne dati sve od sebe. Odužit ćemo se publici dobrom igrom i dati sve od sebe, a i to bi nam puno značilo u osvajanju nova dva boda – poručio je.

Konferenciji je prisustvovala i Podravkašica Matea Pletikosić koja u subotu očekuje pobjedu.

Snimio Dino Šef.

– Moja očekivanja za subotnju utakmicu su naravno pozitivna i uvijek mislim da je sve na nama. Ne mogu reći da je Nykøbing slaba ekipa jer vidimo da su možda jednu ili dvije utakmicu odigrali lošije, sa svima su bili u egalu. Moramo biti spremne na to da nas očekuje teška utakmica, no sve je na nama, igramo kod kuće i moramo se boriti u obrani i pokazati želju i karakter, a smatram da će nam to donijeti pozitivan rezultat – rekla je.

Podravkašica Sara Šenvald nastavila je u istom tonu.

Snimio Dino Šef.

– Voljela bih da se naše igre nastave na tragu prošle utakmice i da se i na domaćem terenu probamo izboriti za dva boda, naravno uz veliku podršku navijača – zaključila je.